Navigering
Hem
Sajtöversikt
Fastighetssajter


Diskussion
Ämnen
Senaste dagen
Senaste veckan
Trädöversikt

Dokumentation
Komma igång
Formatering
Felsökning
Discus' skapare

Funktioner
Nya inlägg
Sökfunktion
Kontakt
Min Profil
Administration

 

Click here!

 
Kontrakt

Diskussionsforum: Bostadsmarknaden: Hyreskontraktet - regler och mallar: Kontrakt

Av Anonymt måndag den 13 september 2004 - 16.06:

Hej
Vore tacksam för information om var man kan hitta en mall för ett andrahandshyreskontrakt lite snabbt/anna
lillate@hotmail.com

Av kwhansen tisdag den 21 september 2004 - 08.23:

Jag skulle vara intresserad av att få veta hur man sätter hyror. Efter vilken mall /formel sätter SABO hyrorna? Jag bor själv i en kooperativ hyresrätt och diskussion har uppstått om skillnaderna mellan mindre och större lägenheter.

Av MOON lördag den 29 januari 2005 - 12.03:

HEJ!
den 01-02-2005 skulle vi flytta till ett hus, vi har redan skrivit kontraktet men hus ägaren har inte fluttat sina möbler och säyer idag den 29-02-2005 att hon måste köpa fläkt för värme ska fungära och vattnet fungerar inte eftersom hon har stängt värme för några månad sen .
hur ska vi göra huset blir inte klar i tid och VI som måste flytta ut våran legenhet som vi har sålt och ny ägaren skulle flytta i den 01-02-05.
vad ska vi göra med hus ägaren som visste allt och vi har kommit överäns om allt för tre månad sen ?


Lägg till ett meddelande


Detta är en offentlig diskussionssida. Om du ej har ett användarkonto, fyll i fältet "Användarnamn". Fältet "Lösenord" ska lämnas tomt. E-postadressen är ej nödvändig.
Användarnamn:  
Lösenord:
E-post:
Posta som "Anonym"