Navigering
Hem
Sajtöversikt
Fastighetssajter


Diskussion
Ämnen
Senaste dagen
Senaste veckan
Trädöversikt

Dokumentation
Komma igång
Formatering
Felsökning
Discus' skapare

Funktioner
Nya inlägg
Sökfunktion
Kontakt
Min Profil
Administration

 

Click here!

 
Begränsat besök

Diskussionsforum: Bostadsmarknaden: Övrigt: Begränsat besök

Av Anonymt måndag den 14 oktober 2002 - 20.18:

Min fastighetsägare har "investerat" i ett kodlås. Vi som hyresgäster har ej till gång till kod utan får öppna med nyckel. Detta medför att man tex. måste gå ner (4tr) varje gång man får besök efter klockan 19.00 för att låsa upp!
Vad säger ni om den saken?

Av Eda fredag den 06 december 2002 - 11.48:

Principen att en person som vill in ett hyreshus sent på kvällen antingen behöver kod eller nyckel är ganska vanlig.

Det verkar dock ganska snålt att att aktivera koden redan kl 19. Såvitt jag kan erinra mig så brukar sådant bruk gälla från kl 21 eller kl 22.

Förhoppningvis kan fastighetsägaren tänka sig att ändra själva tiden, eller ännu bättre, att intallera porttelefon (som kan kopplas ihop med det vanliga telefonnätet).

Av leha torsdag den 16 september 2004 - 01.46:

Hej!Finns det någon som kan ge taktiska tips på hur man kan få bra utfall på en fastighetsvärdering? Förstår att det inte är lätt. Men några generella tips borde finnas. Jag har två veckor på mig.


Lägg till ett meddelande


Detta är en offentlig diskussionssida. Om du ej har ett användarkonto, fyll i fältet "Användarnamn". Fältet "Lösenord" ska lämnas tomt. E-postadressen är ej nödvändig.
Användarnamn:  
Lösenord:
E-post:
Posta som "Anonym"