Navigering
Hem
Sajtöversikt
Fastighetssajter


Diskussion
Ämnen
Senaste dagen
Senaste veckan
Trädöversikt

Dokumentation
Komma igång
Formatering
Felsökning
Discus' skapare

Funktioner
Nya inlägg
Sökfunktion
Kontakt
Min Profil
Administration

 

Click here!

 
Barbro

Diskussionsforum: Bostadsmarknaden: Hyresmarknaden: Göteborg och Västra Götalands län: Barbro

Av BYGGFÖRETAG fredag den 17 augusti 2001 - 11.36:

HEJ!

MITT NAMN ÄR BARBRO DÄVESKOG BOR I BORÅS.JAG SÖKER EFTER ETT BYGGFÖRETAG ELLER BOSTADSFÖRETAG SOM HAR LÄGENHETER I BORÅS. HAR SETT DET PÅ EN BYGGPLATS MEN KOMMER INTE IHÅG NAMNET. HUVUDKONTORET LIGGER I GÖTEBORG TROR JAG.DET SKA HETA TYP JASMILLA, CHARMILLA ELLER NÅGOT LIKNANDE. TACKSAM OM NÅGON VET.

HÄSNINGAR BARBRO D.

Av kvillebo onsdag den 10 juli 2002 - 09.16:

hej jag är en tjej från Uddevalla som precis har gått ut gymnasiet. Jag har tänkt att gå på Handelshögskolan men jag tycker det är så jobbigt att pendla därför skulle det vara jätte bra i fall jag hade en lägenhet i närheten av skolan. Om ni vet något erbjudande skicka då till min email som är: miss_shakur66@hotmail.com

Av Linda måndag den 05 januari 2004 - 15.01:

Går i flyttankar och vill lämna min villa för ett annorlunda boende och undrar om det är någon som vet var man skall vända sig. Det vi söker kan vara en herrgård eller ett slott där man kan hyra in sig. Vad vi förstått går det mesta via kontakter men man skall inte ge upp så lätt.
Har någon hört nåt eller känner någon så tveka inte att skicka ett mail till oss.

Av Anonymt måndag den 26 januari 2004 - 12.21:

Hej!

Min sambo och jag bor just nu i Kungälv, men vi söker en lägenhet i Göteborg. Jag vet att bristen på hyreslägenheter är stor i Göteborg, men jag undrar om någon har några bra knep på hur man hittar en?

Av Emma måndag den 26 januari 2004 - 12.23:

Hej!

Min sambo och jag bor just nu i Kungälv, men vi söker en lägenhet i Göteborg. Jag vet att bristen på hyreslägenheter är stor i Göteborg, men jag undrar om någon har några bra knep på hur man hittar en?


Lägg till ett meddelande


Detta är en offentlig diskussionssida. Om du ej har ett användarkonto, fyll i fältet "Användarnamn". Fältet "Lösenord" ska lämnas tomt. E-postadressen är ej nödvändig.
Användarnamn:  
Lösenord:
E-post:
Posta som "Anonym"